zondag 4 mei 2008

Sloffen

Het is alweer zover: ik loop weer te sloffen op m'n slippers of m'n klompen (hier gekocht en iedereen vind ze helemaal geweldig). 14 man voor lunch doe je natuurlijk ook op je sloffen, al ben ik zaterdag naderhand nog doorgegaan met werk, na een tijdje samenmet Thea, tot we om 6 uur zijn gaan douchen. We zouden de curry doen en hebben daar ook veel voor voorbereid. Ik vouwde samosas van filodeeg tot ik scheel zag. Toen bleek het merendeel van de gasten elders te eten. Ik keek er al niet meer van op, zo gaat dat hier, maar Thea vond het vervelend. Uiteindelijk waren we toch nog met 12 mensen. dus dat was ok. Ik vertrok niet te laat naar bed. Beneden 'in town' gaf Mike (Unit manager) bij de Jungle Monkey een 'Trans party'; veel dronkenschap en harde muziek. Ik heb er niets van meegekregen.
Vanmorgen was het weer na een buitje prima, dus togen Jean, Theo, Christoph (editor) en ik naar Second Beach, voor een frisse duik. 't Was eb dus een eindje lopen. Na het ontbijt reden Fir en ik daar weer heen, toen was er een surfwedstrijd, onder locals. Niet echt heel heftig, maar Prisca, van de Wood ' Spooon zat met haar kids aan het strand, dus het was wel leuk om bij te praten - de tandpasta die ik voor haar heb meegenomen zit nog in m'n koffer...ergens. Fir en ik zijn doorgereden naar Wettham Hill, waar we champagne dronken, van het uitzicht genoten en bijpraatten met Jon en Anton. Heel gezellig, toch wel weer. Daarna liepen we de drank uit onze benen naar de vuurtoren, waar vandaan we weer een hele ander kijk op 'ons dorp' hadden. Nu zitten we allebei achter ons computertje bij Thea. In de gootsteen spartelen een stel crayfish (buit van Richard?). Wij gaan mogelijk naar een braai van de piloten in hun DC 3. Ze vlogen vanmorgen over op weg naar Umtata, om te tanken.
Ik ben benieuwd en 'go with the flow'.

Geen opmerkingen: