zondag 4 april 2010

Halfom

Het is vandaag 2 x feest (liefs verjaardag en pasen), dus ga ik zondigen, reeds. Nou ja, het bakken doet me al zoveel plezier dat ik het eten ervan misschien wel aan anderen overlaat. Overigens zijn er wel grenzen aan dat afgepaste eten, namelijk dat er nog wel gedronken wordt, zowel koffie als iets sterkers. Met zonder koolhydraten en interval training (jawel!), moet het ook gaan met een slok op, anders geef ik het gewoon bij voorbaat op.
Goed, er werd vandaag dus gebakken. Lief ontfermde zich over zijn baba's au rum (dat is natuurlijk wel overkill: meel, suiker én drank! foto volgt) en ik probeerde m'n nieuwe mesje voor mijn nieuwe brood, dat ik dit keer maakte met gist én zuurdesem. Het resultaat ziet er goed uit, maar staat nog even uit te dampen. Zou ik ervan af kunnen blijven?

1 opmerking:

fir zei

JALOERS!