vrijdag 5 augustus 2011

Raar maar waar

OK, nu is het dan toch tijd toe te geven dat ik wel eens steel. Als ik in de stad langs een Oost-Indische kers kom, die in bloei staat, dan kan ik het niet laten er stiekem een bloemetje van te plukken (mits niet uitgekomen op hondenpis hoogte), om dat meteen in m'n mond te stoppen - weg bewijsmateriaal. Ik ben dol op de heerlijke scherpe en frisse smaak.
Nu was ik vandaag bij de dierenwinkel, waar ze als bijhandeltje ook jammetjes en siropen verkopen. Tussen de potten en flessen stond een klein potje ingemaakte kappertjes van Oost-Indische kers. Die kon ik natuurlijk niet laten staan. Ik heb er al één geproefd en ik moet zeggen: misschien is gestolen waar in de meeste gevallen extra aantrekkelijk, in dit geval gaat dat nu eens niet op.

Geen opmerkingen: