maandag 5 mei 2008

Koffertje gevonden

Hij is terecht! Vanmorgen is m'n koffer gebracht. Helaas ontbreken m'n klompies, m'n Levis spijkerbroek en m'n eau de toilette, maar dat mag de pret niet drukken. Ik ga even uitzoeken of ik dat via de verzekering terug kan krijgen.
Het was weer een super heldere morgen, vanmorgen. Ik had een slechte nacht: droomde van de koffer die terug kwam, veel leger dan in werkelijkheid. Na een kopje koffie ben ik met m'n spullen de heuvel af gereden en bij de Outspan in een andere kamer getrokken. Daar ben ik nu 'm'n huis aan 't maken'.
Voor de lunch had ik beef of chicken curry met bruine rijst, atjar van wortel en chakalaka (een soort atjar, maar dan anders) en papadams. Met verse pindakaas/kokos/muesli koekjes, maakte ik weer de blits. Er kwamen 18 mensen eten. Na de lunch ging ik in de kledingwinkel kijken voor een spijkerbroek, maar de pensioenen zijn vandaag uitgekeerd, dus is het overal vreselijk druk. Voor buiten m'n kamerdeur kocht ik een houten mobiel aan de overkant (als 'fish lady' heb ik toch een reputatie hoog te houden) en ging toen weer naar de keuken om Silvia en haar kleinzoontje op te halen voor een lift. Ik zei dat ik toch een boodschap moest doen, maar dat was helemaal niet waar; Ik had wel zin in een ritje. lekker met de auto heen en weer rijden, wat een weelde!
Ik ben het kabeltje van mijn camera vergeten, of ook dat is achterover gedrukt, dus nog even geen beeld, helaas.

Geen opmerkingen: