zaterdag 3 mei 2008

Alweer helemaal 'at home'

Gisteren heb ik in de ondergaande zon een boek zitten lezen, nadat ik terug was gereden naar The Kitchen.
Ik had een fles bubbels achterover gedrukt (nog van het halverwege-de-shoot-feestje dat ik heb gemist), die Thea en ik samen hebben opgedronken. Toen het buiten te fris werd, hebben we de houtkachel ontstoken en zijn we nog lang blijven kletsen. Uiteindelijk aten we samen wat vlees met snijbiet. Het was erg stil. Later heb ik voor Jean nog een soepie in elkaar geflanst. Toen ben ik naar bed gegaan. Vanmorgen was ik om kwart over acht alweer aan het werk. Voor de lunch kwamen slechts 14 mensen opdagen. Ik maakte een simpele pastaschotel, met bananencake, bruin brood met knoflookolie en een salade met meloen. Het was erg druk geweest voor het ontbijt, dus heb ik Francina een lift naar huis beloofd.
Vanavond maken we een curry.
Ik heb Fir al een hele tijd niet gezien. Ik hoop dat morgen een beetje goed te kunnen maken. Dan gaan Thea en ik naar haar huisje bij Umgazana beach om de muren te schilderen. Misschien vindt Fir het leuk om mee te gaan.
Nog geen nieuws op het kofferfront, maar er wordt aan gewerkt.
Maandag kom ik weer hier wonen, maar als het kan neem ik misschien wel een andere kamer, die van Rapie. De badkamer is veel beter en er is een echte tafel, waar een stoel bij kan. Toch wel wat comfortabeler.

Geen opmerkingen: